HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

anime oldalak preview

2009.07.27. 15:06 h4x00r

mivel nagy anime és manga mániás vagyok ( sőt, még eredetiben is megvan jó pár! ) és mivel cart a  blogján azt mondta, hogy megnéz egy két híresebb magyar fordító csapatot gondoltam, hogy én meg akkor mélyebben az oldalakba veszek majd... mien jó is lenne ő ír a fordításokról én meg, irkálok picit a weboldalakról. sajnos ez nem fog összejönni, legalább is az első két írása alapján nem. a fordításokról egy szót sem ejtett, inkább arrol, hogy a weboldalak hogyan néznek ki :D

dilemmában voltam egy ideig, hogy akkor most írjak vagy ne írjak... végül is úgy döntöttem, hogy írok, már csak azért is, mert sok helyen nem értek vele egyet! úgyhogy az elkövetkezendő pár post az erről fog szólni.

annyi még, hogy ő kihagyott pár oan oldalt, amit szerintem érdemes megemlíteni, igaz, hogy azok nem anime fordító csapatok oldalai!

Szólj hozzá!

Címkék: anime elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr71271112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása