HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

Az Orosz módszer

2010.04.12. 16:36 h4x00r

igen különös dolgot tapasztaltam a mai nap folyamán a kis 1051-esemmel kapcsolatban. sokáig fel sem tűnt, de így utólag belegondolva felfigyelhettem volna rá!

az már megszokott, hogy a billentyűzetem megráz, ha rá van csatlakoztatva a hifi a laposra ( még szerencse, hogy fülessel ezt nem csinálja ), de az már kevésbé megszokott, hogy lekapcsol a gép egyszer csak, miközben használom. azt tudom, hogy a procit leterheli a flash-es tartalom, de hogy egyszerű zene hallgatás is?

gyorsan szétkaptam amennyire hírtelen tudtam: egy memória kivesz, aksi kivesz és már kezdeném csavarozni szét egy bicskával.... még szerencse hogy nem sikerült, most egy kibelezett lapossal néznék farkasszemet :D miután adtam rá áramot elkezdem forgatni, a fülemhez teszem és nem hallom a venti hangját. ada sózok neki 2-3 és még 5-6-ot is. és láss csodát, ahogy elérünk a bejelentkező képernyőig a venti egy nagy kattanás keretében oan irdatlan sebességgel kezdett el forogni, hogy attól féltem hogy egy helikopter válik a gépemből. 10 perc maximális teljesítmény után elkezdett halkulni és beállt az alap sebességére arra az igen halk, mégis hallható zúgásra, amit így utólag nem is értem, hogy miért nem hiányoltam!?

conky hoz pedig hozzáadtam nagyon gyorsan a hőmérséklet kijelzését, így már valamennyire képben leszek követni, hogy hány fok is uralkodik a billentyűzet alatt!

Szólj hozzá!

Címkék: linux elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr691915098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása