HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

AnimeAddicts

2009.07.27. 15:45 h4x00r

egyenlőre követem azt a sorrendet amit cart is használ, úgyhogy az első az animeaddicts, vagy ahogy csak mondani szoktuk: AA.


nagyításhoz kattints a képre

a weboldal alján lévő információk szerint 2004 óta működnek, leginkább mint gyüjtő oldal. saját bérelt szerver, saját fejlesztett rendszer ami a 4.0-ás verzió számot kapta. bár én úgy emlékszem, hogy ez a második dizijük.

az oldal valami baromira zsúfolt. ennyire sok infot ien kis helyen.... nagyon nem átlátható. az még a kisebbik gond, hogy a frissítések nem abc sorrendben vannak, hanem össze vissza, de ezt a zsúfoltságot nehezen tudom elfogadni. nehezen tudom azt is megemészteni, hogy ennyi minden nem működik még az oldalon. egy egy menüpontra kattintva csak a letiltva feliratot kapom. bár gondolom a szponzorok erősködtek, hogy legyenek meg a változtatások minél előbb. ebben az esetben valamien szinten meg tudom érteni.... de akkor is nagyon elhamarkodott! mikor változtatták a kinézetet, megpróbáltam követni az eseményeket, de nem nagyon lehetett. leállt a szerverük, kicsit leterhelték az emberek :D elég viccesnek tartom az esetet, dehát ez van.... a dizi váltáshoz pedig nem értem, hogy miért kellet lelőni az oldalt. még ha kód is megváltozott sok helyen, a php filekat feltölteni nem egy időigényes munka! szerintem meg lehetett volna csinálni leállás nélkül is ( főleg ha a hotdognak sikerült [ van egy húgom és ő újságolta hogy új kinézet lesz és azt követtem akkor :D ] ) a másik dolog amit nem értek az a fejlécben lévő flash. ha nem vagyok belépve van flash, ha be vagyok lépve nincs :D
a színek nekem tetszenek. elválik a főrész a menüsortól és még az anime ismertető olvasása is mintha jobban átlátható lenne így, mint korábban!

a weboldal kódjáról nem tudok sokat elmondani, lévén, hogy nem látom :D de azt érzem, hogy az új verzió az elején még nagyon nyögve nyelős volt. többször elszállt az oldal, mert hogy 100%-os proci leterheltséget okozott. ez az utóbbi időkben nem jelentkezett, úgy néz ki, hogy javítgatják. a fejlécük, logójuk még mindig a legjobb szerintem. az állandó változással egyfajta ajánlóként is felfogható. azt nagyon eltalálták!
érdekes, hogy a hírek rendszerük igazából a fórumba épül bele.... nem rossz elgondolás, igazi fórum alapú oldal. nekem tetszik ez az ötlet. a keresőjük szerintem majdnem tökéletes, előzőben volt lehetőség részletes keresésre, azt eddig nekem még ebben az új rendszerben nem sikerült megtalálni, az nagyon hiányzik. ami még nagyon tetszik, hogy végre átjárható a letöltés, ismertető és fórum rész. ha egy animét elkezdek nézni, akkor bárhonnan tudok bárhova menni.

összeségében, ha nem lenne ennyire zsúfolt a kezdő oldal, jobb lenne!

Szólj hozzá!

Címkék: anime elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr81271276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása