HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

Otaku Shakai

2009.07.27. 19:38 h4x00r

Következő áldozatunk az os lesz. nem tudok egyéb bevezetőt kitalálni itt az oldal kép, akit érdekel olvasson tovább:

legelőször is, szögezzük le, ők azok, akikért nem vagyok oda :D persze persze, tudom, iet nem lenne szabad már az elején kimondani, de legyen tisztában ezzel a kedves olvasó!

az oldal színei nekem nagyon bejönnek ( az egyetlen talán, ami jó :D ). ez a piros-fekete egész jó. ők is egyedi fejlesztést használnak, mint aa. ami még tetszik az, az oldalsó menü. azt is eltalálták. viszont az nagyon nem jó, hogy megnyitom az oldalt és a fejlécet látom, amin jóformán semmi információ nincs. persze ezt ügyesen kivédték, azzal, hogy ajaxoznak. így az oldalon újra töltés nélkül lehet navigálni. bár igazából ez lehet, hogy nem ajax, csak én gondolom annak ( utána kéne nézni rendesen, de nem vesz rá semmi sem.... ) na most ezt csak azért gondolom, mert használok flash block-ot firefoxban, és míg nem engedélyeztem ezen az oldalon a flash tartalmakat nem tudtam navigálni, csak a töltés képernyőig jutottam mindig... úgyhogy gondolom valami flash-es dolog is közre játszik itt.......

projectek közötti keresés, vagy az oldalon való keresés jóformán egyáltalán nincs megoldva ( vagy csak regisztráció nélkül nem lehet elérni.... ) a keresés hiánya miatt még csak a régi hírekre sem tudta rákeresni, pedig emlékszem, hogy olvastam az os magazinról, de letölteni nem bírom, a mai napig.... a projectjeiket én nem látom át. figyelni kell nagyon hogy az adott most mi is, hogy is áll, animeról, vagy mangáról van szó?

egyszóval kár a nagy fejlécért és a flash-ajax-ért. nagyon szép oldal lehetne.

Szólj hozzá!

Címkék: anime elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr51272239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása