HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

deluge update

2008.12.27. 15:16 h4x00r

hát feltettem a deluge 1.1.0-RC1-et. ahogy sejtettem ubi rep-ben nemvolt benne. sőt abban még egy 0.5.9.3-as verzió volt csak :D szóval azt elkellet távolítani, és utána feltudtam tenni, azzal a deb file-al, amit a deluge-torrent.org/downloads.php oldalról szedtem le.

mikor elindítottam nagy örömömre szolgált, hogy amik eddig benne voltak torrentek, azok még most is benne voltak, szóval nemkell összevadázsni őket megint!
aztán a kinézet fogott meg. van egy kis utorrentes beütése ( én win alatt azt használom ) de ez talán nem véletlen, mert eredetileg az utorrentnek a linuxos alternativája lenne ez a kliens!

a beállítások menü végre átlátható, és annyi mindenre kiterjed, hogy az talán még le is fölözi a nagytestvér klienst! sajnos minden beállítást újra be kell állítani úgy néz ki, hogy azt nemsikerült áthozni az előző verzióból. de ez talán érthető is, amekkora verzió ugrást elkövettem én :D

a web ui-nak kicsit utána kellet néznem, de nagyon látványos lett! valami fenomenális! kinézetet átállítottam hogy oan legyen mint amien a régi volt, az a kékes színű, úgyhogy teljesen megvagyok vele elégedve. végre azt is belehet állítani, hogy hova mentse az adott filet ha így töltök fel egy torrentet.
viszont azt nem értem, hogy miért kellet külön elindítani egy delug web ui-t.... elindulhatna az alap kliensel is... bár annyira nemgond, mert akkor beteszem automatikus indításba a parancsot és akkor elindul..... de így azért nem a legjobb valjuk be őszintén.

én minden esetre nagyon megvagyok vele elégedve! majd még egyszer a win-es verziót kéne kipróbálni, de az előző verziónál az nagyon ramagy lett, szóval attol kicsit félek...

Szólj hozzá!

Címkék: teszt hír

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr98843949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása