HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

~Tada-Manga~

2009.07.28. 15:41 h4x00r

újabb áldozatunkhoz is elérkeztünk. ezúttal cart nem sokat mondott a weboldalról ( így az megmarad nekem :D )

csapjunk is a lovak közé, egy manga fordító csapattal!
kép és tovább gomb:

tadamangát egyik ismerősöm ajánlotta, még valamikor nagyon régen... asszem akkor még más volt az elérhetőségük is, de a kinézetük ( úgy rémlik ) ugyan az volt, mint most. szerintem az elmúlt 3 évben nem sokat változtattak rajta. ami nem baj, sőt! ha egy dizi jól bevált és már mindenki megszokta, akkor minek változtasson rajta az ember? de azért ez a zöld kicsit furcsa. szerencsére nem annyira furcsa, hogy bántó legyen, csak furcsán furcsa..... viszont a fekete-fehér logóval nagyon jól passzol! azt nagyon eltalálták!

oldal motorról nem sokat tudok elmondani. php-fusion. ha frissítik, akkor nem lehet vele gond! mikor anno régen kipróbáltam ígéretesnek tűnt. és látszólag nem is terheli le a rendszert. ( próbálgatásaim közepette találkoztam már oannal, ami generált a gépemen egy szép kis leterhelést :D nem is értettem ,hogy miért nem használják az emberek )

a forum az náluk így külön van. annyira, hogy nem is a php-fusionost használják ( úgy emlékszem pedig, hogy van benne alapból.... ) ez valami Simple Machines Forum nevü rendszer. ezt én nem ismerem, sosem használtam. viszont a fórum kinézete az hagy némi kívánni valót maga után. a zöldes szín megmarad itt is, de ez mégis teljesen más mint az oldalé. szerintem jobb! de a fórumban lévő logo.... hát az nem egy anime oldal logoja ( vagy csak én nem értek a virágok nyelvén ) van sok szép kis icon is, amik szintén nagyon jól illenek hozzájuk. csak ha benttebb megyünk a fórumban, akkor ezek az iconok eltűnnek sajnos, és a hagyományos fehér lapocskákat és hasonlóakat látunk.......

összességében, amire kell nekik, arra tökéletes a fusion, forum motorjuk sem tűnik rossznak, csak nem értem miért kell szétválasztani az oldaltól! a kinézeten lenne még mit csiszolniuk.... viszont külön respect nekik a nyílt forrású rendszerek használata miatt!

Szólj hozzá!

Címkék: anime elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr141273817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása