HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

Otaku Forum

2009.08.15. 12:30 h4x00r

szép nagy családdá nőtte ki magát az OF. kezdetben csak forumként üzemelő oldal, ma már rendelkezek információs résszel, feliratozó résszel de még társkeresőlyük is van!
jónak tartom, hogy ennyi mindennel foglalkoznak, de ez sokszor egymás rovására megy....

 

az alap oldal nemrég esett át egy kis változtatáson. eddig a cím böngészőben való megadásával azonnal a forum részhez ugrottunk, és onnan tudtunk elnavigálni az alrészekre.

forum: nem sokat lehet róla elmondani. egy egyszerű phpbb. még igazából nem is szép. próbálkoztak valamivel a srácok, de nem nagyon sikerült nekik.....

hitomi: na ez az információs része az OF-nak. ha jól veszem ki, akkor e107-et használnak. ez valahogy megint nem sikerült jól... sokszor szétesik az oldal... pl hír beküldésénél átkéne írni a helpb méreteit... ( ebben jelenik meg, hogy az egyes gombok mire valók, hogyan kell őket használni.... ) a másik amit nem értek, hogy hírben ottvan, hogy rendezvények... de semmi kicsi hír, vagy hírrészlet,hogy mégis miről lenne szó. muszáj rákattintani, az olvass el! gombra, máskülönben nem tudjuk meg, hogy miről is szól az adott hír.... ezt én nem tartom szerencsésnek

ichiban: php-fusion alapú feliratokkal foglalkozó rész. most itt akkor feltenném az 500 ezres kérdést. miért kell két külön rendszer? :D előzőnél e107 volt, most meg már fusion :D 
ezen rész kinézete szépre sikerült. a hírek informatívak. jópofa az a photobucket-es scrollozó képek is. viszont én projectek, vagy letöltések menüt nem találtam.... ha úgy gondolták, hogy a hírekben kell visszakeresni, akkor nem rossz ötlet, csak szokatlan.
ez a rész alapjában véve jól sikerült! nekem tetszik

otakuckó: már nem is tudom ,hogy mien régen reggeltem erre az oldalra. akkor még sima otakucko.hu volt a címe és nem az OF csinálta. hát azóta nem változott semmit...
egy közösségi oldal és annyi lehetőség lehetne benne. de valahogy.... én is bereggeltem nagyon régen ( éve kb ) és aóta beléptem háromszor. lehet hogy utálatos az iwiw, meg a myvip, de én valami azokhoz hasonlót el tudnék képzelni!
kinézetre nem lehet egy rossz szavam sem. szépen meg lett csinálva az oldal, és még átlátható is!

myanime: ezzel a résszel nem kis bajban vagyok. mikor először láttam akkor is ugyan így nézett ki, ugyan ezek a dolgok voltak rajta..... nem változott semmit az idők folyamán. bár igazából nem is kell neki. jól néz kis és stabilnak tűnik.
 

Szólj hozzá!

Címkék: anime elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr611310976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása