HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

Iskola 2.0

2009.09.21. 13:05 h4x00r

Máma sikeresen elaludtam, úgyhogy nem mentem be a suliba. Nem baj, van egy kis időm, úgy is akartam már írni arról, hogy mien is ez az egész!

Végre! Végre oat tanítanak nekem, ami tényleg érdekel! El sem hiszem, erre vágyok már 4 éve! egy baj van az egésszel.... hogy a 4 év alatt megtanultam magam erejéből azt, amit most tanítanak nekem...... valahogy mindig szerencsétlenül járok az iskolákkal :D

szóval mit is tanulok a webprogramozáson:

meglepő módon html-t, css-t :D ezenkívül van még java óra. és a programozással kapcsolatos része ennyi is lenne. nem valami sok, de majd talán később bővülünk!
van sok előadásom, programozás elmélet, jogi ismeretek, vállalkozás indítás, de amin meglepődtem van ien órám is, hogy hangtechnika, videotechnika és az egészet közre fogó multimédia is szerepel az órarendemben.

na majd látjuk még a továbbiakban!
ez a bejegyzés megint arra szolgál, hogy jelentsem, hogy élek még! csak éppenséggel 10-től este 8-ig óráim vannak, és mire hazaérek bedőlök az ágyba és kész.....
 

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr911396758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása