HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

OS árának visszaigénylése

2010.03.04. 17:48 h4x00r

aki számítógépet vásárolt biztos találkozott már azzal a problémával, hogy az emberre rátukmálják az operációs rendszert, pedig erre neki nincs is szüksége. most itt nem csak arra gondolok, hogy valaki linuxolni akar!

mikor én 3 éve megvettem a laptopomat egy win vista-t adtak hozzá, amit ha lehet én azonnal vissza adtam volna. akkor még a laptopomon is windows volt, amit az egyetem mellet igényeltem, mert hogy az minden egyetemistának jár. ( ingyen, vagy posta költségért. az én xp-m és office-om 3000 ft volt ) szóval nem akartam vólna 2 win licencet, főleg hogy egyet használtam ( és most már egyet sem.... )

az fsf.hu alapítvány jóvoltából egy egyszerű kis kérdőív kitöltése után, már mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a magyarországon vásárolt gépekhez ha akarjuk, akkor ne kapjunk oprendszert. ez nem azt jelenti, hogy egyikhez sem lesz, csak aki akarja az teljesen "szüzen" kapná meg a gépet.

reméljük a kezdeményezés sikeres lesz, és mire legközelebb gépet akarok venni, már nem kell az os cd-t a fiókom aljára dobnom, bontatlanul....

Szólj hozzá!

Címkék: hír

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr261809211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása