HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

hko jeee \o/

2009.04.17. 10:50 h4x00r

Bevallom őszintén, hogy mikor megláttam ezt a gyöngyszemet, nagyon elgondolkodtam rajta, hogy itt az újabb alkalom win-t elindítani... de aztán letettem rólla... ( azért ennyire nem vagyok mazoista! )

de nézzük legelőször is magát az oldalt! hát nekem a menü nagyon tetszik, valami csodálatos! fantasztikus! próbáltam zenét írni kisebb nagyobb sikerrel, de egy idő után elégé kusza lett, és már nem tudtam én sem követni, hogy a blugy után blugy blugy, vagy csak blugy jöjjön.. na de őszintén, és ezt most komolyan mondom:
nekem az oldal kinézete nagyon bejön, szép, teljesen beleillik ebbe a macskás világba, szerintem nagyon találó.

hogy maga a játék mien? lövésem sincs, mind említettem nem vagyok mazoista.... képeket elnézve, egy egyszerű izometrikus nézetű ( ez a dőlt felülnézet ) klikkelős dologról lenne szó. nyílván a célközösség, nem a második x-et átlépett férfiak, hanem még az első x környékén lévő hölgyek. ennek megfelelően a képeket elnézve, a játék felülete is jól sikerült.

a lányos apukáknak nem kell aggódniuk! amennyiben kislányuk úgy dönt, hogy szeretne bekapcsolódni a világ alakulásába, a szülőknek egy forintjába sem fog kerülni ( egészen addig, míg rá nem jönnek, hogy vannak rejtett dolgok is, amiért fizetni kell ). de ami talán még fontosabb, hogy a játékosok ak47-esek helyett hatalmas nagy nyalókákkal harcolhatnak és valljuk be őszintén azért nincs halálosabb támadás annál, mint amikor hozzánk ér egy nyálas, ragadós, olvadós, rózsaszín nyalóka!

a családban pedig mindenki bekockulhat a gép elé: apa, anyuka, éppen ádáz küzdelmet folytatnak egy csapat orkal a lineage2-őben, kisfiú éppen dexter oldalán menti meg a cartoonnetwork világot a fusionfallban, a kislány pedig jókat beszélget kitty cicával a hello kitty online-ban! hát kell ennél szebb családkép?

Szólj hozzá!

Címkék: elmélkedés cooltúra

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr781070393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása