HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Bluu

Full Circle Magazin

Ubuntu

Címkék

mi történt veled reader?

2010.02.12. 13:07 h4x00r

reggel hajnalok hajnalán ( 9 óra körül ) félkómásan a híreket próbáltam olvasni a google reader segítségével, mikor a következőre figyeltem fel:

elösször azt hittem, hogy csak túl álmos vagyok, de miután újra megnéztem, itt valóban valami gond van. nem a readerrel van a baj, és nem is a firefoxal, mert előtte utána a hírek jól jelentek meg. ( a többi prog.hu-s is! ) csak ez a pár prog.hu-s hír nem akarja hogy elolvassam.

prog.hu-val már máskor is voltak gondok. nem egyszer kidobják rss-re ugyan azt a hírt 5-ször, vagy éppenséggel régebbi híreket jelenítenek meg. remélem ez csak valamiféle fejlesztés mellékterméke.

de ugye ne felejtsük az arany mondást: ez nem bág, ez fícsőr!

Szólj hozzá!

Címkék: hír

A bejegyzés trackback címe:

https://h4x00r.blog.hu/api/trackback/id/tr731751946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása